Saturday, October 25, 2014

.

salam maal hijrah.
moga terus diberi kekuatan.
syukur.

5 comments:

  1. hi dalinawatieeeee
    rindok maca setiap bait ayat.
    mesti baca dalam sigek nafas bok nya menusuk jiwa.

    ReplyDelete
  2. ya bok.... sine tuju kawu berkurun bok timbul balit.....

    ReplyDelete
  3. Yer. low profile lok.
    sikpa, keep writing Dal.
    waima seorang pembaca, tetap setia berkunjung ke sitok.
    keep writing!

    meranto dah ku nektok sampe ke Arabia.

    ReplyDelete
  4. ya laa orang.... sik juak berbeli keychain nok ada cop saudi arabia atas ya kei kenang kenangan... bah... aku sikpat masuk nanga blog kawu ya...sampei juak berpassword berinvite indah mok masuk sia....
    whatapps aku mun ko ada whatapps... aku gik masih makei no lamak... ya bukan low profile ya,,nang langsung sik berprofile gik.. haha...

    ReplyDelete
  5. dal,
    aku juga cuba mencari nafas yang baru
    pernah dengar orang kata : di dalam bilik yang penuh orang dan bising, aku merasa begitu sunyi

    http://yourpostcardfromfuture.blogspot.com/

    di sini aku mahu berbagi kisah hidup sebagai budak kampung yang tidak letih untuk mencari erti hidup.
    harap sudi kunjung! :)

    ReplyDelete